วันอังคารที่ 21 ธันวาคม พ.ศ. 2553

เทคนิคการเลือกเครื่องประดับสำหรับผู้ชาย Technical jewelry selection for men.

ทั้งนี้เกิดจากปัจจัยต่างๆ รวมทั้งเรื่องของแฟชั่นที่ได้รับอิทธิพลจากดารา นักร้อง นักแสดง หรือแม้กระทั่งนักกีฬาชื่อดัง
การ ใช้เครื่องประดับสำหรับผู้ชายนั้น มีมาตั้งแต่สมัยอดีต และสามารถจำแนกเครื่องประดับผู้ชายออกเป็น 3 กลุ่มใหญ่ๆ คือ เครื่องประดับที่เน้นการใช้งานเป็นหลักใหญ่ เช่น รองเท้า นาฬิกา หมวก เครื่องประดับกึ่งการใช้งาน เช่น เข็มกลัด กระดุม (Stud) ชนิดต่างๆ คัพ ลิงก์ พิน ไท ไทคลิป นาฬิกาพก รวมทั้งสร้อยคอทองคำ หรือสร้อยโลหะในสมัยโบราณ และเครื่องประดับเพื่อความสวยงามเพียงอย่างเดียว เช่น เลสข้อมือ สร้อยคอ แหวน ต่างหู กำไล ตุ้มจมูก (ของชาวอินเดียตะวันออกและยุโรป)
การ เลือกใช้เครื่องประดับผู้ชาย ต้องเลือกให้เหมาะกับสไตล์ตัวเอง รูปร่าง และเหมาะกับกาลเทศะ เช่น ผู้ชายที่มีรูปร่างบึกบึนออกแบบเนเจอรัลหรือสปอร์ตตี คือ ออกแนวนักกีฬา การเจาะหู หรือส่วนอื่นๆ ในร่างกายเพื่อฝัง Stud ตามร่างกายก็ดูเหมาะสมดี แต่ถ้าหากผู้ชายที่มีรูปร่างบอบบางดูไม่เหมาะเท่าไหร่ รวมทั้งผู้ชายออกแนวคลาสสิกด้วย ผู้ชายสไตล์คลาสสิกเหมาะกับคัพ ลิงก์ที่ใส่เข้ากับเชิ้ตที่สุภาพ
ส่วน ผู้ชายที่มีรูปร่างเล็กๆ จะดูดีมากหากใส่เครื่องประดับเป็นต่างหูเล็กๆ สักคู่หนึ่ง ในทางกลับกันผู้ชายที่มีรูปร่างใหญ่จะไปสวมเครื่องประดับชิ้นเล็กๆ อย่างเช่น ต่างหู ก็ดูไม่ค่อยเข้ากัน เช่นเดียวกับผู้ชายผิวเข้มไม่เหมาะกับเครื่องประดับที่ทำจากทอง
ผู้ชาย ออกแนวโรแมนติก ให้เลือกนาฬิกาพกที่มีโซ่ล่ามมาสู่เสื้อนอกหรือรังดุม ส่วนผู้ชายที่ออกแนวดรามาติก เหมาะมากกับการใส่เครื่องประดับมีลักษณะวูบวาบอย่าง เช่น เดวิด เบคแฮม ซึ่งเหมาะสมมากกับต่างหูเพชร ด้วยมาดที่ดูเป็นพระเอกตลอดเวลาอย่างนั้น
นอก จากดูให้เหมาะกับสไตล์และรูปร่างของตัวเองแล้ว ที่ลืมเสียไม่ได้คือการดูหน้าที่การงานด้วย อย่างเช่น ผู้ที่มีอาชีพเป็นแพทย์ ผู้บริหารระดับสูงหรือนักการเมือง คงดูไม่เหมาะนักกับการสวมต่างหู
ด้วย การเพิ่มขึ้นของการใช้เครื่องประดับในกลุ่มผู้ชายนี้ ทำให้นักออกแบบ ดีไซเนอร์มากมาย เริ่มเจาะกลุ่มตลาดเครื่องประดับผู้ชายมากขึ้น หลังจากให้ความสนใจกับการออกแบบเครื่องประดับสำหรับผู้หญิงมานาน จึงทำให้มีการสร้างแบรนด์สำหรับผู้ชายโดยฉพาะ เพิ่มมากขึ้นทั่วทุกมุมโลก
เก รเกอร์ โครลล์ กรรมการผู้จัดการ บริษัท ร่วมทุน แพรนดา แอนด์ โครลล์ ผู้นำด้านเครื่องประดับชายในเยอรมนี ได้กล่าวว่า ได้เล็งเห็นศักยภาพที่แข็งแกร่งในการเพิ่มยอดขายเครื่องประดับชาย และเครื่องประดับในกลุ่ม cai Jewels สำหรับผู้ชาย จึงได้เปิดตัว Baldessarini แบรนด์เครื่องประดับชายแบรนด์ใหม่ได้รับการผลิตภายใต้ลิขสิทธิ์จาก Baldessarani GmbH ในมิวนิก ซึ่งเป็นแบรนด์แฟชั่นชายยอดนิยมที่ ฮูโก บอสส์ ตั้งขึ้นในปี 1993
“แบ รนด์นี้ขยายสินค้าไปยังกลุ่มเครื่องประดับตกแต่งและสินค้าไลฟ์สไตล์ รวมถึงน้ำหอมผู้ชายซึ่งเป็นที่นิยม และเมื่อไม่นานมานี้เราก็เพิ่งทำข้อตกลงลิขสิทธิ์กับ Rodenstock GmbH เพื่อผลิตแว่นตา Baldessarani อีกด้วย ซึ่งแบรนด์นี้เป็นแบรนด์สินค้าชายหรูหรา ที่สนับสนุนแฟชั่นด้วยจิตวิญญาณ และเราคิดว่าน่าจะประสบความสำเร็จเป็นอย่างมาก”

 
เขา เชื่อว่าการสร้างแบรนด์เป็นวิธีที่ช่วยให้ประสบความสำเร็จในตลาดปัจจุบัน และเพื่อเป็นส่วนหนึ่งในการสร้างแบรนด์ดังกล่าว เขาได้เน้นการออกแบบเครื่องประดับให้มีลักษณะที่เน้นความกระฉับกระเฉง ความทันสมัย และการผสมผสานข้ามวัฒนธรรมและเป็นเอกลักษณ์เฉพาะตัว ทำให้ยอดขายเติบโตได้มากยิ่งขึ้น
อีก ตัวอย่างหนึ่งคือแบรนด์เครื่องประดับเงินยอดนิยมจากอิตาลี ฟรังโก ปาเนจอนดา ได้เปิดตัวเครื่องประดับผู้ชายที่มีชื่อว่า Character โฆษกบริษัทกล่าวว่า ยอดขายเพิ่มขึ้นอย่างรวดเร็ว เครื่องประดับชายมีศักยภาพสูงในการเพิ่มยอดขายและกำลังมุ่งส่งเสริมการขาย สินค้าเหล่านี้ในอิตาลี รวมถึงตลาดของเราในยุโรป รัสเซีย และบราซิล ซึ่งรูปแบบเครื่องประดับก็มีทั้งเครื่องประดับเงินและเครื่องประดับเงินกับ ทอง บางแบบประดับด้วยอัญมณี และแต่ละชิ้นก็มีแนวทางการออกแบบที่ต่างกัน และมีชื่อที่บ่งบอกถึงบุคลิกแบบต่างๆ ของผู้ชาย ชุดเครื่องประดับ ประกอบด้วย สร้อยคอ สร้อยข้อมือ แหวน และเครื่องประดับดั้งเดิม เช่น กระดุมแขนเสื้อ และเข็มกลัดเนกไท
อย่าง ไรก็ตาม การเลือกเครื่องประดับผู้ชายนั้นก็ควรคำนึงถึงความเหมาะสม และบุคลิกภาพเป็นสำคัญ เพราะเครื่องประดับนั้นมีส่วนสำคัญอย่างยิ่งที่จะช่วยในการเพิ่มความมั่นใจ ให้กับผู้สวมใส่ และสร้างความโดดเด่นและดึงดูดแก่ผู้พบเห็น ดังนั้นหากจะซื้อเครื่องประดับสักชิ้น ขอแนะนำว่าควรที่จะพิจารณาให้รอบคอบก่อนตัดสินใจซื้อ โดยเฉพาะอย่างยิ่งถ้าเป็นเครื่องประดับที่มีราคาสูงก็ควรเลือกเครื่องประดับ ที่มีใบรับรองคุณภาพจากสถาบัน หรือหน่วยงานที่มี

Technical jewelry selection for men.

    However, due to various factors. As well as a matter of fashion has been influenced by celebrities singer actor or even a famous athlete.
The use of jewelry for men that Since the former. And can be divided jewelry men into three main groups are jewelry focused on using the main, such as shoes, watches hats jewelry Semi-active, such as pin-breasted (Stud) types Cup link pin Tai Tai clip watches carry including gold necklace. In ancient times, or metal bracelet. Jewelry and beauty alone, such as stainless bracelet ring necklace earring bracelet pendant nose (of Indian and Eastern Europe).
The selection of men's jewelry. Must be selected to match the shape and style yourself for different situations such as the hardy men who shaped design Natural beat is off line or sport shooters and pierced ears or other parts. Stud embedded in the body to the body seems a good fit. But if a man of such delicate shapes do not look much good. Men as well as the classic line by Men's style fits the classic Cup. Add a link to the shirt polite.
A man with a small shape. To see if the jewelry is very small earrings one pair on the other hand is a man of such great shape to wear a small piece of jewelry such as earrings, it really is not compatible. As with men's dark skin is not suitable for jewelry made of gold.
Romantic men out. Choose the watches carry the chain broke out into a jacket or a buttonhole. A man at the dramatic Boutique. Ideally suited for jewelry gleaming look like David Beckham a good fit with the diamond earrings. By Mat-looking hero at that.
Out of view to match the style and shape of the self. The unforgettable is to look like the work with people with a medical professional. Executives or politicians. Neu would not look good to wear earrings.
With the increase in the use of jewelry in this group of men. The stylist Many designers. From men piercing jewelry market more. After the attention to design jewelry for women for a long time. As a result, a brand for men f Pora. Increasing all over the world.
Gregory Broker Kroll, managing director of venture capital spread and Linda Kroll leading jewelry men in Germany have said that it sees strong potential to increase sales of jewelry male And jewelry in the cai Jewels for Men has introduced Baldessarini brand jewelry man new brand is manufactured under license from Baldessarani GmbH in Munich, a fashion male of the popular Hugo Boss established in 1993.
"Brandeis This site expands to a group of decorative accessories and lifestyle products. Including men's fragrances, which are popular. When recently we just made license agreements with Rodenstock GmbH to produce glasses with a brand Baldessarani a luxury brand in men. Fashion that supports the spirit. And we think it is very successful. "



He believes that branding is a way help to succeed in today's market. And to be part of building the brand. He has focused on jewelry design to emphasize the active nature of cross-cultural blend of modern and unique. Make sales grow even more.
Another example is the popular brand of silver jewelry from Italy, Franco Spa Serene Jon Da Man has launched a jewelry company called Character spokesman said. Sales increased rapidly. Jewelry men have great potential to increase sales and is on the promotion. These products in Italy. Our markets include Europe, Russia and Brazil, which also form jewelry and silver jewelry and silver jewelry with gold and decorated with a few gems. And each has a different design approach. And has a name that reflects the personality for various men's jewelry set includes necklace, bracelet, ring and sleeve buttons, such as traditional jewelry. Pins and tie.
However, a selection of men's jewelry, it must be considered appropriate. And personality is important. Because jewelry is crucial to enhancing confidence To the wearer. And create a unique and attractive to the spectator. So if you purchase a piece of jewelry. Suggest that it should be considered carefully before making a purchase. Especially if the jewelry is expensive, it should choose the jewelry. A certificate from the Institute. Or agencies that have

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น